بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

یه خاطره بهداشت محیطی

چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۵۲ ب.ظ

طبق قولی که به دوست خوبم مهندس علی فروغی داده بودم تصمیم گرفتم موضوع پیش اومدهء امروز رو براتون تویه پست به عنوان یه خاطره بهداشت محیطی بذارم.روز یکشنبه آخر وقت اداری از تعزیرات حکومتی بهم تلفن زدند که باید بیایید یه سری توضیحات در مورد پرونده کسبه ای که به تعزیرات معرفی کرده اید بدهید اون روز به دلیل سرما خوردگی مرخصی استعلاجی داشتم گفتم روز چهارشنبه روز بعد از عاشورا میام.روز چهارشنبه سه بار تلفن زدند که باید زودتر بیایید.بدون اینکه دلیل این احضار!!!!! رو بگن .خلاصه ساعت 10 صبح رفتم تعزیرات. از همون ابتدا نگاهها از ابدارچی گرفته تا رئیس نشون میداد دنبال متهم میگردند.یه کپی از دفتر بازدید یه عطاری رو که به دلیل نواقص و عدم توجه به تذکرات بازرس بهداشت محیط به تعزیرات معرفی کرده بودم گذاشتند جلوم که چرا با اینکه یه هفته بهش مهلت دادید به تعزیرات معرفی شده.اولش خودم هم جا خوردم ولی بعد وقتی رو کپی دفتر بازدید دقت کردم متوجه شدم تاریخی که تو بازدید نوشته با تاریخ بازدید من منطبق نیست چون کپی بود به رئیس تعزیرات گفتم اگه میشه به متصدی تلفن بزنید دفتر بازدیدشو بیاره خلاصه زنگ زدند اونم خیلی سریعتر !!!! از اونی که بشه باور کرد حاضر شد مثل اینکه بهش گفته بودند حاضر باشه که تا زنگ زدیم بیایی شرمندگی بازرس منطقه تونو ببینید.تا اون بیاد تلفن کردم به همکارم توی مرکز بهداشتی و درمانی که تاریخ ثبت شده توی پوشه پیگیری و دفتر بازدید روزانه توی مرکز رو چک کنه ببینه بازدید این مغازه چه تاریخهایی بوده.(بازدید توی دفتر بهداشتی محل کسب 29/8/90 بود و تاریخ معرفی به تعزیرات 3/9/90 بود) وقتی تاریخها رو همکارم گفت مطمئن شدم تاریخ توی دفترچه بازدید دستکاری شده تا من متهم بشم.و دوستان تعزیراتی هم بدون توجه (البته بدون غرض !!! ) قصد مچ گیری داشتند.خلاصه وقتی دفترچه رو متصدی آورد اینقدر دستکاری توی تاریخ تابلو بود که خود رئیس تعزیرات هم شرمنده شد.ولی با توجه به اصرار من بازهم متصدی قبول نکرد که تاریخ دستکاری شده و 19/8/90 به 29/8/90 تغیر پیدا کرده وقتی به متصدی حالی کردم که این بازدید علاوه بر دفترچهء بازدید توی مغازه دو جا دیگه هم در مرکز بهداشتی و درمانی ثبت شده و تخلفش قابل پیگیری و اثبات هست اعتراف کرد که تاریخو دستکاری کرده و مامور تعزیرات هم که دیده یه بهانه خوب برا متهم کردن بازرس بهداشت محیط بدست آورده (البته این موضوع به تمام مامورین تعزیرات قابل تعمیم نیست) به متصدی گفته یه کپی از دفترچه رو ضمیمه یه شکایت به تعزیرات برسون تا بازرس محکوم بشه.رئیس تعزیرات که متوجه قضیه شده بود دستور داد که یه چایی برام بیارن.من که دیدم متصدی خیلی ناراحته و شرمنده شده، از شکایت بخاطر تهمت و دستکاری دفترچه گذشتم و اعلام کردم من شکایتی ندارم فقط همون جریمه نواقص محل کسبشو اعمال کنن.البته اینو بگم قبل از رفتن به تعزیرات به مسئول بهداشت محیطمون زنگ زدم و سوال کردم که  تعزیرات از من خواسته که برم یه سری موضوعات رو کتبا توضیح بدم لازمه برم ؟ گفت باید خودتون برید%

حالا یه نکته :

چرا یه بازرس بهداشت محیط باید جوابگوی رئیس یه اداره دیگه باشه (اونم توضیح کتبی) البته این یه نقد به خودم هست که چرا تا حالا تلاشی برای دونستن قوانین مرتبط با کار خودم نکردم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۶
حامد حمزه نژاد

نظرات  (۲)

داداش خدا روشکر حل شد ه ولی خودت که از اوضاع شهرمون بهتر خبر داری تا دلت بخواد دوز و کلک توش فراوونه از ثبت نام بچه ها تو مدارس گرفته تا خدمتشون و استخدامشون و ... حق کشی زیاده توکل برخدا خوش باشی و پیر شی جوون
سلام. حکایتت جالب بود. از این قضایا تا دلت بخواد پیش می آد . مستند سازی اینجا ها به درد می خوره . ازاینکه موفق بودی و سر بلند خوشحالم. ولی انصافاً بهداشت محیطی ها توی سازمان و مراکز حامی ندازند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی