بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۰ ثبت شده است


آیا می‌توان در هر مکانی از لامپ کم‌مصرف استفاده کرد؟ آیا رعایت فاصله از آنها ضروری است و مدت زمان استفاده از آنها اهمیت دارد؟ اگر لامپ کم‌مصرف شکست یا زمانی که طول عمر آن به پایان رسید چه باید کرد؟


 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۰ ، ۱۸:۴۱
حامد حمزه نژاد

سرپرست کمیسیون رسیدگی به تغییرات جوی در سازمان ملل متحد می گوید، کشورهای جهان باید در سال جاری به منظور جلوگیری از افزایش درجه حرارت کره زمین اقدامات جدی تر و بیشتری، به عمل آورند.

کریستینا فیگوئِرِز، مدیر عامل کنوانسیون رسیدگی به تغییرات جوی در سازمان ملل متحد، این مطالب را روز دوشنبه، در نخستین روز کنفرانس یک هفته ای تایلند، اعلام کرد.

خانم فیگوئرز در این جلسه اعلام کرد تا کنون تنها ۶۰ درصد از اقداماتی که در کنفرانس سال ۲۰۱۰ کنکون مکزیک وعده داده شده بود، انجام گرفته است. در کنفرانس ۲۰۱۰ کنکون توافق شده بود اقداماتی انجام شود که دمای کره زمین تا سال ۲۰۲۰ به میزان ۲ درجه سانتیگراد، کاهش یابد.

مدیر عامل کنوانسیون از کلیه کشورهای جهان خواست برای انجام وعده های داده شده در کنفرانس کنکون، تلاشهای خود را تسریع بخشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۰ ، ۱۹:۱۱
حامد حمزه نژاد

این مقاله به زبان انگلیسی هست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۳۶
حامد حمزه نژاد
شما چقدر در مورد بدن خود می دانید؟ در این مطلب با 16 واقعیت غیرمعمول در مورد بدنتان روبرو خواهید شد. مواردی که به نظرم کمتر به آنها اشاره شده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۳۵
حامد حمزه نژاد

کیف دستی از محبوب‌ترین وسایل و همراه دائمی بسیاری از خانم‌هاست. به‌ویژه خانم‌های شیک‌پوش آن را برای تکمیل ظاهری مطابق با مد روز به‌کار می‌برند. اما استفاده از این وسیله می‌تواند پی‌آمدهایی جدی برای سلامتی به‌بار آورد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۰ ، ۱۳:۱۳
حامد حمزه نژاد

در طی ماه گذشته لایه اوزونی که آسمان کشورهای منطقه اسکاندیناوی، گرینلند و بخشهایی از روسیه و کانادا را پوشش می دهد به شدت آسیب دیده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۰ ، ۰۶:۱۶
حامد حمزه نژاد

سلامتی در آب سالم است!

0


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۰ ، ۰۷:۳۹
حامد حمزه نژاد

Manami Kon, 4, waits for her parents and younger sister who are still missing after the March 11 massive earthquake and tsunami, in Miyako, northern Japan, March 22, 2011


تشعشعات رادیواکتیو در نزدیکی نیروگاه هسته ای آسیب دیده فوکوشیما در آب، گوشت گاو، و حتی اجسادی که پس از زلزله یازدهم ماه مارس در ژاپن هنوز جمع آوری نشده اند، پیدا شده است.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۰ ، ۰۷:۲۲
حامد حمزه نژاد
این؛یکی از آزمونهای دلای لاما( از کاهنان برجسته آنهاست ) است برای این آزمون زمان بگذارید

از آن لذت خواهید برد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۰ ، ۲۰:۵۵
حامد حمزه نژاد
درواقع حالا که قیمت نان در نانوایی‌هایی که از آرد بدون یارانه استفاده می‌کنند چند برابر شده است، دست‌کم انتظار می‌رود بهداشت این واحد‌ها هم به همین نسبت کمی بهتر شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۰ ، ۲۲:۱۹
حامد حمزه نژاد