بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

مشکل پرندگان انبارهای مواد غذایی

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ
  • سلام دوستان و همراهان گرامی وبلاگ

  • یکی از کارکردهای انتشار در فضای مجازی بهره گیری از نظرات و اطلاعات دوستان مجازی هست. به همین خاطر امروز هم از جهت اعلام اینکه این وبلاگ هر چند افتان وخیزان داره به به زندگی خودش ادامه میده و هم از این جهت که خواستم کمکی بگیرم برای رفع مشکلی که در چند وقت اخیر به اون برخوردم این پست رو منتشر کردم. و اما مشکل چیه :

  • مدتی هست که در یکی از مناطق شهر کرمان مشغول به کار شدم (مجددا به عنوان بازرس بهداشت محیط !!!) و به مشکل وجود پرنده در سوله های انبار مواد غذایی برخوردم که متاسفانه با وجود نظارت های دوستان اداره غذا و دارو مجوز لازم برای فعالیت رو دریافت کردن و حالا به خاطر ساختار سوله ها که منافذ زیادی داره برای ورود پرنده ، تعداد زیادی یاکریم یا همون قمری داخل اونا لونه و زندگی میکنن.این باعث الودگی محیط و مواد غذایی که البته اکثرا بسته بندی دارن به پر و فضولات این پرنده ها شده از اونجایی که بستن تمام منافذ و راههای ورود اگر نگیم غیر ممکن لا اقل خیلی سخته از شما دوستان میخواستم اگه راه حلی عملی و امتحان شده دارین یا مقاله مفیدی در این زمینه دارین با لینک معتبر اون مقاله برام در بخش نظرات به صورت خصوصی یا عمومی بذارین .

  • پیشیش از همه شما همراهان و دوستان گرامی  چه کسانی که نظر میذارن و چه دوستانی که فقط خواننده مطالب هستن صمیمانه تشکر میکنم.

  • حامد حمزه نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی