بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

دکتر انوشیروان محسنی، رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت ضمن اعلام این خبر افزود: ضرورت ایجاد رشته های "مدیریت پسماند، بهداشت پرتو ها، سم شناسی محیط، بهره برداری و نگهداری تاسیسات بهداشتی شهری"در مقطع کارشناسی ارشد توسط بورد تخصصی بهداشت محیط به شورای معین برنامه ریزی وزارت خانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شد و طی این درخواست، ضرورت ایجاد رشته های مذکور به همراه دلایل توجیهی آنها نیز ارائه گردید.
 در شورای معین برنامه ریزی با دعوت از اعضای بورد جهت دفاع از دلایل ضرورت ایجاد رشته های مذکور، این رشته ها تایید و به شورای عالی برنامه ریزی آموزش پزشکی ارجاء داده شد. در این جلسه که با حضور وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکیل شده بود، ضرورت ایجاد این رشته ها تایید شد. 
پس از این مرحله نیاز بود که دروس اصلی، اختصاصی، پیش نیاز و رشته های تحصیلی کارشناسی مجاز جهت ادامه تحصیل در مقاطع ارشد این رشته مطرح و مورد ارزیابی قرار گیرد که پس از اصلاحات جزئی و پیشنهادات هر چهار رشته در شورای معین برنامه ریزی درسی مطرح و تصویب شد. ایشان یادآور شد که پس از تایید نهایی برنامه ریزی درسی در شورای عالی برنامه ریزی آموزش پزشکی، مصوبه آن جهت اجرا به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ می گردد.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۰۵
حامد حمزه نژاد