بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

محیط زیست

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ

امسال در رشته مهندسی محیط زیست گرایش آب و فاضلاب دانشگاه آزاد بندر عباس قبول شدم .باید تصمیم بگیرم که ثبت نام کنم یا نه؟با چند نفر مشورت کردم ولی دوست دارم دوستانی که میتونن وقت بذارن و نظرشونو در مورد این رشته و اینکه دانشکاه آزاد هست بدن..دوست دارم نظراتتونو در مورد این رشته بدین.ممنون از همه دوستان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۴
حامد حمزه نژاد

نظرات  (۲)

سلام قبول شدنتون رو تبریک میگم
به نظر من ثبت نام کنین حیفه تلاشتونه که واسش کردین
اگه میشه بگید واسه امتحان چیا خوندید که قبول شدید
کتابهای موثر توی قبول شدنتون رو واسم میل کنین
اخه من چندساله امتحان میدم منتها قبول نمیشم البته خیلی هم درس نمیخونم



جواب شما به ایمیلتون ارسال شد .ممنون از نظرتون.
من اطلاع چندانی از واحدهای درسی و...ندارم
اما میدونم یکی از رشته های خیلی پر درامده...
امیدورام موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی