بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

بسیار مهم  س:من فقط مدارک ستاره دار را ارسال نمودم و بقیه مدارک مانند گواهی معدل، مدارک رزمندگی ، پشت کارت ملی و ... را چون ستاره دار نبود ارسال نکردم. آیا باید آنها را نیز ارسال میکردم؟ حالا چه کار باید کرد؟

بسیار مهم  ج: مدارک ستاره دار برای کلیه داوطلبان  الزامی می باشد. در حالیکه بقیه مدارک برحسب شرایط هر داوطلب بایستی ارسال گردد و در صورت عدم ارائه نقص مدرک محسوب می گردد..-بله بایستی ارسال شود—21 تا 23 فروردین در صورت فعال شدن سیستم اقدام نمایید.  


 س: متاسفانه من کارت ملی خودم را گم کرده ام و حتی کپی آن را هم ندارم آیا بدون اسکن کارت ملی میتوانم ثبت نام کنم؟

ج: در صورتیکه اصل شناسنامه اسکن شود مشکلی نیست ولی کپی کارت ملی باید اسکن شود


س: من در مورد ارسال مدارک مشکلی دارم

کارت ملی من هنوز صادر نشده و بدون کارت ملی اجازه ثبت نام داده نمیشه

طبق گفته اداره ثبت احوال کارت ملی من بعد از عید نوروز به دستم میرسه

حالا من از چه راهی میتونم ثبت نام رو انجام بدم؟

آیا اگه از ثبت احوال تاییدیه کارت ملی بگیرم میتونم بجای کارت ملی اونو ارسال کنم؟

ج: برگه ای از اداره ثبت احوال که مهر شده و شماره ملی در آن درج شده ، دریافت نموده و ارسال نمایید


س: در صورت اشتباه وارد نمودن اطلاعات در فرم ثبت نام یا نیاز به تغییر اطلاعات وارد شده تکلیف چیست؟

ج: از تاریخ 21 لغایت 23 فروردین ماه 90 داوطلبان نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود می توانند اقدام نمایند.



س: آیا فیش بانکی باید به اسم داوطلب باشد ؟

ج: بله



س: کارمند مرکز بهداشت هستم میخوام برای کارشناسی ارشد شرکت کنم ایا سهمیه کارمندی برداشته شده

ج:بله فقط 2 سهمیه رزمندگان و آزاد وجود دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۲۱
حامد حمزه نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی