بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

اندر حکایت دریاچه ای که خشک شد

جمعه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۳۲ ب.ظ


مسوول دبیرخانه دایمی شورای منطقه‌ای دریاچه ارومیه گفت: خشکی دریاچه ارومیه تا پاییز امسال به ۶۰ درصد می‌رسد.

حجت جباری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ادامه روند تبخیر آب تاپایان فصل آتی تراز دریاچه ارومیه به پایین ترین حد خود در یکصد سال گذشته خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تراز این دریاچه ۳۷ سانتی متر پایین تر از زمان مشابه در سال گذشته می‌باشد که این امر نشان دهنده عمق مشکلات در دریاچه ارومیه است.

جیاری در ادامه با اشاره به پیامدهای ناگوار خشک شدن دریاچه ادامه داد: ‌یکی از مهم‌ترین پیامدهای آن کاهش گردشگری در حوزه دریاچه ارومیه است که این امر ضربه‌های جبران ناپذیری بر پیکره گردشگری استان زده است.

این مقام مسوول از بین رفتن پلاژها و مجتمع‌های گردشگری را از تاثیرات مهم پس روی آب این دریاچه زیبا در شمالغرب کشور عنوان کرد.

جباری همچنین از کاهش سطح آبهای زیرزمینی به دلیل عدم وجود بارندگی‌های مناسب و تغذیه نشدن سفره‌های زیرزمینی در سالهای اخیر دراستان خبر داد و گفت: به همین دلیل در این مدت شاهد کاهش روزافزون فعالیت‌های کشاورزی در اطراف دریاچه ارومیه بوده ایم که بسیار نگران کننده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۸
حامد حمزه نژاد

نظرات  (۱)

ای این عکسا چی بود دلم ریش شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی