بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

افزایش شاخصهای سنجش آلودگی هوا

جمعه, ۲۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ
یک عضو شورای شهر تهران:
شاخصهای سنجش آلودگی هوا افزایش یافته است
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: شاخصهای سنجش آلودگی هوا افزایش یافته و امسال این ارزیابیها در 11 بخش و بر اساس 27 شاخص در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه ابتکار در چهارمین نشست کارشناسی شورای شهرهای مراکز استانها که با محوریت محیط زیست در تهران بر گزار شد، گفت: اینگونه نشستها می تواند زمینه ای برای تبادل نظر و استفاده از تجربیات شهرهای مختلف کشور در خصوص سیاستها، شیوه ها و برنامه های زیست محیطی شهرها باشد.

وی همچنین گزارشی از عملکرد کمیته محیط زیست شورای شهر تهران ارائه کرد و اظهار داشت : مصوبات زیست محیطی یکی از مهمترین بخشهای عملکرد این مجموعه است.

ابتکار به مصوباتی همچون الزام شهرداری تهران به تهیه برنامه عملیاتی کاهش آلودگی صوتی در شهر تهران، پایش و ممنوعیت واردات و مصرف محصولات آزبستی، ساماندهی دکل‌‌ها، آنتن‌‌ها و ایستگاه‌‌های ارتباط رادیویی در شهر تهران، مدیریت کاهش آوار و نخاله‌ های ساختمانی که در خصوص محیط زیست شورای شهر تهران عنوان شده است، اشاره کرد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدهای کمیته محیط زیست و ارزیابیهای صورت گرفته و درحال انجام این کمیته تصریح کرد: در دور اول بازدیدهای که در سال 88 انجام شد ارزیابیها بر اساس 18 شاخص انجام شد این در حالی است که امسال این ارزیابیها در 11 بخش و بر اساس 27 شاخص در حال انجام است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۲۹
حامد حمزه نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی