بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

افزایش آلودگی هوا ربطی به بنزین جدید ندارد

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۸۹، ۱۰:۱۳ ق.ظ


به گزارش خبرنگار وب دا، رییس اداره سلامت ومحیط کار وزارت بهداشت در خصوص کیفیت بنزین های مصرفی گفت: با توجه به مشورت هایی که با کارشناسان وزارت نفت داشتیم تکنولوژی جدیدی برای تولید بنزین در حال اجراست و با بررسی های صورت گرفته عدد اکتان در بنزین فعلی بیشتر از بنزین قبلی است.

دکتر ندافی در خصوص وجود بنزن در سوخت جدید ابراز داشت: وجود میزان بالای بنزن در بنزین صحیح است ولی این مسئله برای این برهه و تغییر سوخت نیست به طوریکه از ماههای قبل وجود بنزن در آلاینده ها محسوس بوده و تا کنون به چند برابر غلظت استاندارد رسیده است. همچنین تغییر سوخت از بنزین به گاز هم به طور کلی در افزایش آلودگی هوا موثر بوده و میزان بالای اوزون در هوا مربوط به همین شیفت سوخت است.

وی درباره عدم توانایی ایران برای رعایت استانداردهای جهانی آلودگی هوا گفت: استانداردهایی که در سال جاری اعلام شده بسیار سخت گیرانه تر بوده ورعایت آن امکان پذیر نیست چراکه ما باید اول در خصوص مسائلی همچون استاندارد خودروها، میزان اندازه گیری سوخت وگوگرد گازوئیل وکنترل پدیده گرد وغبار مهارت کسب کنیم و بعد با رعایت استانداردها باعث کاهش آلودگی هوای شهری شویم.

رییس اداره سلامت ومحیط کار وزارت بهداشت عنوان کرد: وزارت بهداشت باید دارای یک مرکز مستقل برای کنترل کار بقیه ایستگاههای سنجش آلودگی هوا باشد و متاسفانه با وجود خرید دستگاههای مجهز برای کنترل آلودگی، این کار هنوز در اولویت دانشگاهها و معاونین بهداشتی نیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۰۳
حامد حمزه نژاد

نظرات  (۱)

واقعا باور کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همه ما بهداشت محیطی ها میدونیم اکتان بنزین چیه مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی