بهداشت و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

مطالب مرتبط با مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت و محیط زیست

آدرس وبلاگ قبلی :
Http:// hamedenviro. Blogfa.com

آخرین نظرات

تبریک سال نو

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۵۹ ق.ظ

سال 1391 هم با تمام پستی و بلندی ها به اتمام رسید.خوششبختانه !!!!!
خداوندا سال جدید را سالی بهتر و پر خیرتر قرار بده.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۱
حامد حمزه نژاد

نظرات  (۱)

سلام
من فارغ التحصیل کاردانی بهداشت محیط هستم برای شرکت در مقطع کارشناسی
نمیتونم منابع معتبری پیدا کنم میتونم از شما خواهش کنم اگر منابع واسه کاردانی به کارشناسی بهداشت محیط میشناسید واسم میل کنید
با سپاس





سلام.با توجه به اینکه منابع هر سال در حال تغییر است در حال حاضر اطلاعاتم کمکی به شما نمیکند بهتر است از دوستانی که جدیدا کارشناسی قبول شده اند سوال کنید.ولی از نظر من خواندن تستهای 5 سال اخیر کمک زیادی میکند.واگر جوابهای تشریجی سوالات ازمون را از کتابهای خانیران خوب بخوانید شانس قبولی دارید.فقط کامل بخوانید.و اگر جزوات دانشگاه تهران را داشته باشید هم عالی است.موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی